El pirata bo

i l’Illa dels Imperfectes

Autor: Joan Llongueras

Il·lustracions: Joan Puig (Júnior)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joan Llongueras. Nascut el 1979, es va llicenciar en Administració i Direcció d'Empreses a ESADE, on va editar i dirigir Redacció, la revista dels alumnes. Ha col·laborat també a les revistes Bon Dia Andorra, Racó Català i Capgròs, el setmanari de Mataró i, pel que fa al món radiofònic, ha treballat a Radio Pista, a Mataró Ràdio i a Ona FM. Actualment, és consultor de màrqueting.

Juntament amb Mercè Masnou, està escrivint la saga “Kadingir”, de la qual han sortit ja els dos primers volums, El ceptre de Zink i El senyor de Zapp, i s'espera la publicació del tercer, El cas Shapla. A Edicions del Pirata, hi ha ha publicat també els títols El rei Panxagrossa i El pirata bo, primer títol de la present sèrie.

 

Joan Puig Moré (Júnior), va néixer a Granollers l’any 1981 i viu actualment a Centelles. Llicenciat en Periodisme i Comunicació Audiovisual, va iniciar la seva vida laboral fent tires còmiques als 14 anys. Des d'aleshores ha il·lustrat cartells, postals, material didàctic, contes, caretes de televisió i tríptics. També ha fet de “comicaire” per a fanzines ((Komnem?, QuecorrilaveuHarry Potra...) i publicacions comarcals com ara Osona Comarca i El 9 Nou. Actualment treballa de periodista i gestor de continguts a una emissora estatal, feina que combina amb la seva passió pel cinema, el teatre i el còmic.

 

Títol seleccionat a La Llança de Sant Jordi

 

 

    

 

Tornen els personatges d’El pirata bo! Amb nous amics i noves aventures!

Per què desapareixen els avis? Hi tenen res a veure el governador Malapeça i el capità Barbaverda?

Una nova aventura de l’Eric, el pirata  bo, que juntament amb la seva amiga Martina, els seus pares, el capità Bocanegra i la Lola Matallops, en Nastrencat i el seu lloro i tota la tripulació de l’Estrella de Mar farà cap a la increïble Illa dels Imperfectes.

Una bona dosi d’imaginació i de valentia, una disfressa i l’ajuda d’una tortuga de mar l’ajudaran a resoldre el problema.

 

Per a saber més coses d’aquesta sèrie.

   ISBN:   978-84-96569-83-6             

   Pàgines: 96                           

  A partir de 8 anys

   PVP:  9,00